dimarts, 22 de febrer del 2011

ANFIELD - 12 de Febrer del 2011

Durant el cap de setmana futbolístic vam poder veure el partit de Liverpool des d'unes bones localitats que ens va proporcionar un conegut. Les entrades també permetien accedir a la zona Vip del club, una mena de restaurant on vam poder dinar alguna cosa mentre miravem per la televisió el partit d'un rival del Liverpool. El Manchester United jugava contra el Manchester City. El resultat va ser 2 a 1. El saler havia de dur per força el nom de l'estadi.

LIVERPOOL ONE - 13 de Febrer del 2011

El sopar del segon dia del viatge a Liverpool el vam fer a una mena de centre comercial que hi ha al centre de la ciutat. Aquest conjunt de botigues duu el nom de Liverpool 1, que he escollit també com a nom del saler. Dins hi ha una botiga que es diu Everton 2.(és la segona botiga de l'Everton)

BRITANNIA - 12 de Febrer del 2011

Viatge a Liverpool amb un únic objectiu: futbol.
Vam anar a veure partits, visitar estadis i comprar a les botigues de Liverpool i Manchester. Els partits van ser Liverpool - Wigan (resultat 1 a 1) i Bolton - Everton (resultat 2 a 0).
El saler duu el nom de l'hotel on ens vam allotjar.

AÇUCAR - 5 de Febrer del 2011

Després de la victòria aconseguida pel Barça vam anar a sopar a un restaurant anomenat Açucar Moreno. Per això el nom d'aquest saler.

EL TEMPLE DEL FERRAN - 5 de Febrer del 2011

Aquest és un saler molt especial. El vaig agafar del bar on habitualment, i des de l'any passat, la penya blaugrana de Sao Paulo es reuneix per veure els partits del Barça. He passat molts bons moments en aquest local, entre altres, el moment en que el Barça va guanyar la lliga l'any 2010. El nom del saler havia de fer referència al fundador i president d'aquesta penya i a tot el que ha creat a Sao Paulo, un auténtic temple blaugrana.
Aquell dia vam jugar contra l'Atlétic de Madrid. El resultat, 3 a 0, tots els gols fets per Messi!

diumenge, 6 de febrer del 2011

SAP - 18 de Gener del 2011

El recipient amb forma de petita tassa el vaig obtenir després de fer un taller de cuina a l'empresa, per treballar en equip, el dia que vam començar el projecte de canvi de sistema informàtic. El nom doncs, queda clar amb aquesta explicació. Es un saler? doncs si des del moment que en fa les funcions.
La Isabel va ser també qui em va ajudar a obtenir-lo. Quan me'l va donar em va dir, "ja tens el recipient per donar de menjar el gatet".

Rei - 6 de Gener del 2011

Va arribar el mateix dia que Red. També el van portar els reis.