diumenge, 30 de gener del 2011

Jose - 6 de Gener del 2010


Aquest saler, és el tercer que es va incorporar a la col.lecció.
Els meus fills el van posar a la seva carta als reis, després de que jo digués que volia un saler gran. Per això va arribar a casa aquest dia tan assenyalat, dia en que, malgrat que els meus fills ja són grans, es troben els regals al menjador igual que quan eren petits. Ara però, els reis ja no venen de nit, sinó que es lleven tard i fan la seva feina un cop han esmorzat. Sempre ho haurien pogut fer així, ja que els meus fills sempre han dormit força al matí, i ni tan sols els nervis de saber que es trobarien la casa plena de regals, ha fet que es llevessin d'hora el dia de reis, com he sentit passa a casa d'altres. Haig de dir que quan vaig veure el qué hi havia dins del paquet, vaig tenir clar que els reis no havien entés la comanda, ja que el saler és bastant petit. Això si, el disseny és molt bonic. En aquell moment, quan el vaig demanar, jo tampoc no sabia que començaria una col.lecció de salers. Ara té l'honor de ser-ne el tercer.
El perqué és diu Jose (en castellà i sense accent) no ho se. Ho va decidir el meu fill petit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada