diumenge, 30 de gener del 2011

Milà - 4 de Desembre del 2010

Viatge de tornada de Singapur, on vaig anar-hi per una reunió de feina. Per primera vegada, havia pogut agafar un vol directe, bé, més aviat semi-directe, a Barcelona. El vol feia una parada técnica a Milà. Eren quarts de set del matí quan vam aterrar en terres italianes. Una hora més tard, quan ja era l'hora de tornar a sortir van anunciar per l'altaveu que haviem de baixar de l'avió. A terra vam saber que per una vaga encoberta dels controladors espanyols, no podiem retornar a Barcelona. Durant un parell d'hores ens van dir que estava previst que sobre les 11 del matí el conflicte estaria arreglat. Però a les 12 del migdia ja van dir-nos que haviem d'esperar al dia següent. Així doncs, enlloc de passar aquell dissabte a casa meva, el vaig passar de compres per Milà. Si bé inicialment em va molestar molt, vaig optar per prendre-m'ho amb optimisme. Alguns passatgers van optar per buscar solucions alternatives, trens o combinacions amb avió que els deixessin al sur de França. Devant les dificultats per trobar res, i veient que al final acabarien arribant a la mateixa hora que l'avió (suposant, això si, que la vaga acabés) vaig preferir optar per passar la tarda del dissabte voltant pel Duomo i el corso Vittorio Emmanuelle. El saler és de l'hotel on em vaig allotjar aquella nit i perqué del seu nom és evident!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada